منتديات الصفوه للربح من الانترنت 2018

اكسب من 4 ل 75 دولار في اليوم مع اثبات صدل الموقع الحقققققققق 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اكسب من 4 ل 75 دولار في اليوم مع اثبات صدل الموقع الحقققققققق 829894
ادارة المنتدي اكسب من 4 ل 75 دولار في اليوم مع اثبات صدل الموقع الحقققققققق 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اكسب من 4 ل 75 دولار في اليوم مع اثبات صدل الموقع الحقققققققق 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا اكسب من 4 ل 75 دولار في اليوم مع اثبات صدل الموقع الحقققققققق 829894
ادارة المنتدي اكسب من 4 ل 75 دولار في اليوم مع اثبات صدل الموقع الحقققققققق 103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اكسب من 4 ل 75 دولار في اليوم مع اثبات صدل الموقع الحقققققققق

tayssir

اكسب من 4 ل 75 دولار في اليوم مع اثبات صدل الموقع الحقققققققق Empty اكسب من 4 ل 75 دولار في اليوم مع اثبات صدل الموقع الحقققققققق

مُساهمة من طرف tayssir الإثنين أكتوبر 21, 2013 3:26 pm

الشركة دي هي في الاساس بتعمل ضيافة مواقع ويب يعني انت لما تشترك لازم تشترك اول حاجة كانك هتعمل موقع ويب تختار بين الاحتمالات طبعا تختار انك عايز موقع مجاني , بعد التسجيل الشركو هتبعتلك ايميل تاكيد التسجيل تضغط عليه زي العادة عشان تكمل التسجيل , بعدها يطلب منك تختار دومين و اسم للموقع تختار اي حاجو انت عايزها اختارها كويسة عشان يمكن بعدها تقدر تستعمل الموقع ده خصوصا انه مجاني و الشركة  امنة ممكن تستخدمه انك تجيب بيه ريفيرال او اي حاجة انت عايزها 
    بعد اتمام التسجيل تروح للباريناج يعني مكان ما تلاقي رابط الريفيرال بتاعك تروح ناشره في منتديات و كده , اول ما هيجولك 5 اشخاص يسححله تحتك هيبعتولك 4 دولار على بيبال و دي للاسف الطريقة الوحيدة يعني مافيش بايزا او بنك تاني بس لو فضلت تجمع ريفارلز لحد ما توصل 100 واحد هيبعتولك 75 دولار و دي بقى فيها احنمالات غير البيبال ,
    انا فيا عادة اني اول ما اسمع بموقع اروح سائلة عليه الشيخ جوجل قبل ما اتعب نفسي في جمع ريفيرال و في الاخر يطلع نصب و يا خسارة التعب بس الموقع ده انا دورت عليه كويس و ما لقيتش منه اي تشكيات بالعكس هديكم اثبات على ترتيبه انه امن 100 % من موقع يكشف المواقع السكام و النصابة و على فكره انصحم تبقوا تستعمله الموقع ده انتم كمان قبل ما تسجلوا في اي موقع للربح عشان تعرفوا اذا كان موقع امن و موثوق ولا نصاب و بيضيعلك جهدك و وقتك , 
    دلوقتي بقى ده الرابط الي هتسجل منه , انا لسا مسجلة اول ما 5 منكم يسجلوا تحتي هطلب السحب من الموقع و احط الصورة هنا ان شاء الله 
    http://api.hostinger.fr/redir/2224038

tayssir

اكسب من 4 ل 75 دولار في اليوم مع اثبات صدل الموقع الحقققققققق Empty رد: اكسب من 4 ل 75 دولار في اليوم مع اثبات صدل الموقع الحقققققققق

مُساهمة من طرف tayssir الإثنين أكتوبر 21, 2013 3:29 pm

ده اثبات امانة الموقع
    http://picturecoin.com/Zt9fI0N

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة سبتمبر 20, 2024 2:51 am